Българска компания на фокус: Шелли Груп ЕД

31.03.2025

Шелли Груп ЕД е иновативен производител на IoT устройства, с фокус върху умни решения за автоматизация на дома и индустрията. Компанията разработва и продава смарт устройства под марките Shelly и Shelly Pro, които са на пазара в над 100 държави по света, включително САЩ, Германия, Италия и Испания.

От своето основаване Шелли Груп ЕД показва устойчив растеж, силно експортно присъствие и сериозна инвестиция в собствена разработка и иновации. През последните години компанията се наложи като една от водещите публични технологични компании на БФБ, привличайки вниманието на инвеститори с висока рентабилност и потенциал за растеж.

Научи повече за компанията:

Разгледай тийзъра на компанията

 

Ако имаш въпроси, можеш да се свържеш с нас чрез имейл [email protected] или телефон 02 491 26 82.


Представената информация не е и не следва да се възприема като препоръка, съвет за сключване на сделки, инвестиционно изследване или консултация за вземане на инвестиционно решение, препоръка за следване на определена инвестиционна стратегия или да бъде възприемана като гаранция за бъдещо представяне. Съдържанието не е съобразено с рисковия профил, финансовите възможности, опита и знанията на конкретен инвеститор. БенчМарк използва публични източници на информация и не носи отговорност за точността и пълнотата на информацията, както и за периода на актуалността ѝ след публикуване. Търговията с финансови инструменти носи риск и може да доведе както до печалби, така и до частични или надвишаващи първоначалната инвестиция загуби. Поради тази причина клиентът не трябва да инвестира средства, които не може да си позволи да загуби. Настоящата публикация не е изготвена в съответствие с нормативни изисквания, целящи насърчаването на обективността и независимостта на инвестиционните проучвания и инвестиционните препоръки, не е предмет на забрана за сключване на сделки по отношение на определени финансови инструменти и/или емитенти, преди разпространението ѝ от изготвилото го лице или съответните лица за инвестиционния посредник и като такава следва да се възприема като маркетингово съобщение.