Българска компания на фокус: Лавена АД

19.02.2025

Лавена АД е водещ български производител на козметични продукти, известен със своите утвърдени марки БочкоMaternea и MyRose. Компанията успешно комбинира иновативни технологии с натурални съставки, за да предложи висококачествена грижа за кожата и косата.

От основаването си Лавена АД изгражда устойчиви бизнес партньорства и налага високи стандарти в козметичната индустрия. Благодарение на своя екип от специалисти и сертифицирана производствена база, компанията предлага продукти с ненадмината добавена стойност на 5 континента и в над 40 страни по света.

Научи повече за компанията:

Разгледай тийзъра на компанията

 

Ако имаш въпроси, можеш да се свържеш с нас чрез имейл bgtrader@benchmark.bg или телефон 02 491 26 82.


Представената информация не е и не следва да се възприема като препоръка, съвет за сключване на сделки, инвестиционно изследване или консултация за вземане на инвестиционно решение, препоръка за следване на определена инвестиционна стратегия или да бъде възприемана като гаранция за бъдещо представяне. Съдържанието не е съобразено с рисковия профил, финансовите възможности, опита и знанията на конкретен инвеститор. БенчМарк използва публични източници на информация и не носи отговорност за точността и пълнотата на информацията, както и за периода на актуалността ѝ след публикуване. Търговията с финансови инструменти носи риск и може да доведе както до печалби, така и до частични или надвишаващи първоначалната инвестиция загуби. Поради тази причина клиентът не трябва да инвестира средства, които не може да си позволи да загуби. Настоящата публикация не е изготвена в съответствие с нормативни изисквания, целящи насърчаването на обективността и независимостта на инвестиционните проучвания и инвестиционните препоръки, не е предмет на забрана за сключване на сделки по отношение на определени финансови инструменти и/или емитенти, преди разпространението ѝ от изготвилото го лице или съответните лица за инвестиционния посредник и като такава следва да се възприема като маркетингово съобщение.