Българска компания на фокус: Софарма АД

10.10.2024

Софарма АД е утвърден производител и дистрибутор на фармацевтични продукти с опит в индустрията от 1933 г. Компанията предлага разнообразие от над 200 продукта, сред които близо 190 лекарствени продукта и 11 групи медицински изделия.
Освен лидер на българския фармацевтичен пазар, Софарма АД силно присъства на международната сцена, със значителен износ в над 30 страни. Дружеството се развива стабилно и дори в условия на икономическа несигурност успява да поддържа високи резултати. През 2023 г. компанията отчете ръст в приходите и продължава да инвестира в разширяване на своето портфолио и пазари. Това е и една от малкото български компании с пазарна капитализация над 1 млрд. лева.

Научи повече за компанията от специалния анализ, който подготвихме:

Разгледай тийзъра на компанията

 

Ако имаш въпроси, можеш да се свържеш с нас чрез имейл bgtrader@benchmark.bg или телефон 02 491 26 82.


Представената информация не е и не следва да се възприема като препоръка, съвет за сключване на сделки, инвестиционно изследване или консултация за вземане на инвестиционно решение, препоръка за следване на определена инвестиционна стратегия или да бъде възприемана като гаранция за бъдещо представяне. Съдържанието не е съобразено с рисковия профил, финансовите възможности, опита и знанията на конкретен инвеститор. БенчМарк използва публични източници на информация и не носи отговорност за точността и пълнотата на информацията, както и за периода на актуалността ѝ след публикуване. Търговията с финансови инструменти носи риск и може да доведе както до печалби, така и до частични или надвишаващи първоначалната инвестиция загуби. Поради тази причина клиентът не трябва да инвестира средства, които не може да си позволи да загуби. Настоящата публикация не е изготвена в съответствие с нормативни изисквания, целящи насърчаването на обективността и независимостта на инвестиционните проучвания и инвестиционните препоръки, не е предмет на забрана за сключване на сделки по отношение на определени финансови инструменти и/или емитенти, преди разпространението ѝ от изготвилото го лице или съответните лица за инвестиционния посредник и като такава следва да се възприема като маркетингово съобщение.