Смарт Органик е основана през 2008 г. Днес тя е сред водещите производители и дистрибутори на био храни в Европа. От края на 2021 г. всеки, който познава компанията, и иска да инвестира в любимите си брандове – Roo’bar, Dragon Superfoods, Kookie Cat и Bett’r, може да закупи акции на дружеството на Българската фондова борса!
През юни 2024 г. Смарт Органик ще търси финансиране от близо 20 млн. лева чрез увеличение на капитала си с цел изграждане на допълнителни производствени мощности на терен от около 12 хил. кв. м. в гр. Божурище. Същият месец дружеството ще се премести от пазар BEAM на основен пазар BSE.
Научи повече за предстоящото увеличение на капитала и графика на предлагането:
|
Ако имаш въпроси, можеш да се свържеш с нас чрез имейл bgtrader@benchmark.bg или телефон 02 491 26 82.
Представената информация не е и не следва да се възприема като препоръка, съвет за сключване на сделки, инвестиционно изследване или консултация за вземане на инвестиционно решение, препоръка за следване на определена инвестиционна стратегия или да бъде възприемана като гаранция за бъдещо представяне. Съдържанието не е съобразено с рисковия профил, финансовите възможности, опита и знанията на конкретен инвеститор. БенчМарк използва публични източници на информация и не носи отговорност за точността и пълнотата на информацията, както и за периода на актуалността ѝ след публикуване. Търговията с финансови инструменти носи риск и може да доведе както до печалби, така и до частични или надвишаващи първоначалната инвестиция загуби. Поради тази причина клиентът не трябва да инвестира средства, които не може да си позволи да загуби. Настоящата публикация не е изготвена в съответствие с нормативни изисквания, целящи насърчаването на обективността и независимостта на инвестиционните проучвания и инвестиционните препоръки, не е предмет на забрана за сключване на сделки по отношение на определени финансови инструменти и/или емитенти, преди разпространението ѝ от изготвилото го лице или съответните лица за инвестиционния посредник и като такава следва да се възприема като маркетингово съобщение.